Do The Last of Us nie wychodzi za dużo patchy, ale jak już jakiś wyjdzie to ma w sobie sporo nowości. Zobaczcie w rozwinięciu co nowego u Joel’a i Ellie.
Patch wnosi poprawki do trybu dla pojedynczego gracza oraz dla trybu Frakcji (multi), dodaje również nowy tryb zabawy.
SINGLE PLAYER:
naprawiono błędy z odtwarzaniem przerywników filmowych „To Ja” i „Za pomocą wszelkich środków” w odtwarzaczu
MULTIPLAYER:
zwiększono o 1 metr zasięg leczenia towarzyszy. Ma to na celu utrudnić nieco ten manewr.
gracze mogą zapobiegać wykończeniom „Egzekucja” i „Przesłuchanie” dzięki czemu oponent nie zdobędzie części za specjalną „Egzekucję” oraz „Przesłuchanie”. Uwaga, pokonani towarzysze i tak zostaną zabici, ale przy najmniej możemy powstrzymać wroga przed uzyskaniem przewagi.
wyszukiwanie poprawiono tak aby wyszukiwało graczy na podobnym poziomie co nasz i zespoły powinny być bardziej zrównoważone
lokalizacje ukrytych przedmiotów dostosowano tak, aby zbalansować rozgrywkę na mapach Univesyty, High School, Lakeside oraz Downtown
dopasowano kamery startowe tak żeby częściej pokazywać Naszą postać.
podwojono ilość wyrzucanych dodatkowych przedmiotów dzięki czemu jest to teraz bardziej sprawiedliwe
wygranie trybu Przetrwanie licząc od 4 do 0 rundy skutkować będzie dodatkowymi bonusami dla zespołu
Na sam koniec zostawiłem smaczek w postaci nowego trybu.
Tryb gry „Przesłuchanie” polega na grze 4 przeciwko 4 graczom w dwu częściowym trybie celu, gdzie frakcje muszą znaleźć sejfy oponentów i ukraść ich zawartość. Każdy zespół musi najpierw przesłuchać pięciu rywali. Przesłuchać wroga można poprzez powalenie lub potrząśnięcie i wtedy pozostaje już tylko wcisnąć trójkąt celem przesłuchania. Kiedy przesłuchamy 5 wrogów miejsce skrytki zostanie ujawnione i należy tam się udać w celu otwarcia jej. Drużyna, która pierwsza otworzy skrytkę wygrywa.
To by było na tyle w komentarzach przedstawiajcie swoje opinie i wrażenia z nowego trybu.
www.naughtydog.com
więcej takich trybów proszę XDDD
Daliby co-opa, a nie…
Brakuje mi w The Last jedynie podzielonego ekranu w multi :/