Autor Wątek: Jak powinno wyglądać Multi w U4?  (Przeczytany 18294 razy)

Offline CINEK10

  • Hall of Fame
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1723
  • Reputacja: 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko martwi walczą uczciwie
    • Zobacz profil
Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« dnia: Sierpień 05, 2014, 23:31:05 »
Wiem, że zaraz ktoś mnie zjedzie, że po co stworzyłem taki durny temat, ale już spieszę z wyjaśnieniem.
To aż chore, że na naszym forum jest taka posucha pomimo, że zapowiedzieli nowe Uncharted. Nikt o niczym nie spekuluje, nikt nie wymyśla żadnych nowych teorii, choćby o tym ile teraz lat może mieć Sully skoro Nate jest już nawet stary itp. Dlatego od dłuższego czasu zastanawiałem się jaki temat mógłby wywołać takie emocje, że wątek o Uncharted 4 by się rozgrzał ???. No i cóż wymyśliłem, że tylko jeden tryb w tej grze zawsze dokładał emocji. Tryb, który przysparzał łez, potu w upalne dni, bólu gardła, wrogów, arcywrogów, a czasem przyjaźni ;D. No to przechodzimy bezpośrednio do tematu.

Co według was powinno się zmienić lub rozwinąć w stosunku do poprzedniej części lub co powinno pozostać?
Wolelibyście powrotu do prostoty z U2, czy może rozwinięcia myśli zaimplementowanych w U3, a może trochę tego i troszkę tamtego, albo macie jakieś własne pomysły lub zaczerpnięte z innych gier, które by się mogły sprawdzić w U4. Być może znajdzie się też taka osoba, która uzna, że mutli w tej grze jest całkowicie zbędny i powinno się z niego zrezygnować, a w ramach zaoszczędzonego czasu i pieniędzy skupić się na lepszym dopracowaniu i rozwinięciu rozgrywki.

Ja wolałbym powrotu do U2 :D. Wiem, wiem ktoś zaraz napiszę, że nie chcę postępu, ale wyznaję zasadę, że im coś jest prostsze tym trudniej to zepsuć, a co za tym idzie dłużej się sprawdza. W U3 wydaje mi się, że twórcy troszkę za dużo tego wszystkiego "naciepielili", a co gorsza nic z tego się nie sprawdziło. Z początku wszystko wyglądało fajnie bo było to coś nowego, ale w perspektywie czasu te wszystkie kopy i zagrywki, które miały niby zrównoważać rozgrywkę, według mnie kolejno jeszcze bardziej wypaczały ją i tylko irytowały lepszych graczy, ale niczego w siłach drużyn nie zmieniały. Bo o czapeczkach to już nie będą wspominać. Modyfikacje broni wywoływały tylko kłótnie, które usprawnienia są noobskie i mało skillowe. Chociaż zostawiłbym je w formie personalizacji. Zawsze fajnie jakoś się wyróżnić pośród tłumu. Jednak w U2 każdy dostawał AK, pistolet i granat. I to według mnie w zupełności wystarczało. Każdy, żeby zdobyć snajpę i się skampić musiał najpierw ruszyć dupsko po tą broń, a nie od startu naparzać Dragonem, a potem z pomocą kopa dostawał jeszcze T-Bolt'a na deser. Było widać, że ktoś jest lepszy i przynajmniej Ja tak się mocno nie denerwowałem, bo wiedziałem, że po prostu pokonał mnie lepszy. Rozwinąłbym tylko myśl z wybuchami na mapach, chodzi mi o te robione przez naloty samolotów/helikopterów. Posunąłbym się dalej i ingerowałbym w środowisko na jakim przyjdzie nam walczyć. Strzelamy sobie aż tu nagle rozwala nam się całkiem jakiś mały domek, albo jakaś wieża czy coś się obala i za każdym byłby to jakiś losowy element nie stale ten sam. Wydaje mi się, że wniosło by to troszkę ożywienia do gier, oraz zmusiło do tworzenia kilku "taktyk" na daną mapę. Można ty też dodać miny. Np. na takiej zasadzie jak mieliśmy w kampanii U2 na Borneo. Byłoby kilka min w z góry ustalonych miejscach i tylko wystarczyło by je uzbroić. Wniosło by to element ostrożności, a nie bieganie na "komandosa" po całej mapce. Z U3 to pozostawiłbym tylko personalizację, czyli emblematy i kolory koszulek oraz drobne dodatki, które jednak nie mają wpływu na żadne inne czynniki niż wygląd, oraz kopy, ale tak, że otrzymywalibyśmy je tylko za medal pechowiec lub jakąś inną serię śmierci bez zabójstw.

Tak Ja bym to widział, a teraz oczekuję, że rozrusza się to nasze towarzystwo i również przedstawi swoje opinie i pomysły na ten temat, a co za tym idzie troszkę nabije postów do statystyk forum ;)

Offline Carmen

  • Level 21
  • *
  • Wiadomości: 365
  • Reputacja: 29
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 07, 2014, 16:37:52 »
W sumie, dla mnie multiplayera w U4 mogłoby nie być. To, co zrobili z multi The Last of US zmroziło mi krew w żyłach, kiedy wczoraj postanowiłam sobie pograć po długim, długim czasie... Ale to nie o tym temat.
Ja popłynę innym nurtem. Jeśli już ten MP miałby być, to mój pomysł jest taki, żeby ulepszyli ten z U3. Choć może ulepszyli to nie jest dobre słowo, bardziej - zmodyfikowali. Czego miałoby nie być w takim nie być - bo zgodzę się z Marcinem - w multi U3 jest za dużo (mam nadzieję, że wszystko pamiętam, bo minął prawie rok, odkąd grałam w nie systematycznie):


  • Tak długiego sprintu. Żeby nie dało się przebiec całej mapy - dość sporej mapy - na dwa razy. W U2 nie było go i byliśmy szczęśliwi, ale jednak  mimo wszystko ożywia on rozgrywkę. Skrócenie go o powiedzmy niecałą połowę byłoby moim zdaniem dobre. Ułatwiałoby to przeżycie w kryzysowych sytuacjach lub dotarcie do przeciwnika, ale nie byłoby to aż  takie banalne, jakie jest. Boże, wystarczy wbiec za ścianę i już nam się szybciutko życie zregeneruje. Zwłaszcza ze znanym nam dopalaczem, ale o tym w następnym punkcie...
  • Niektórych dopalaczy. Czyli takich, które dają zdecydowaną przewagę nad przeciwnikiem, albo po prostu bezsensownych. Fajnie zostawić te, które dawałyby dodatkową kieszeń na granat czy dostawanie amunicji do broni podstawowej, jeśli trochę się postaramy i zdobędziemy wymagany medal(e), ale litości - upuszczanie granatu po śmierci czy rentgen w oczach dający nam podgląd na wszystkie bronie ciężkie w obrębie mapy? Po co wtedy delikwentowi umiejętności, skoro zawsze może dorwać broń ciężką albo zabijać łutem szczęścia, że jego pogromca uśmiercił go akurat w dość ciasnej przestrzeni, gdzie łatwo się przyblokować albo zostać osaczonym przez kogoś innego (kto i tak ostatecznie dostanie asystę  ::) )?
  • Broni ciężkich leżących swobodnie na mapie. Wszyscy wiemy, że większość meczy to tylko kampienie przez dużą część współgraczy, aż się na nowo pojawią i szalony bieg na początku rozgrywki, żeby tylko coś dorwać.
  • Medalowych kopów w takiej postaci, jak teraz istnieją. Mi podobałoby się, gdyby medalowe kopy polegały jedynie na broniach, jakie możemy sobie przez nie wybrać. I tak można byłoby dostawać bronie ciężkie. Za jakieś osiągnięcia podczas rozgrywki, a nie za siedzenie na wieży, gdzie pojawia się T-bolt. Ustawialibyśmy np. w ekwipunku, którą broń chcielibyśmy mieć możliwość "kupić" podczas gry. Ilość wymaganych medali do "dostania" broni byłaby oczywiście zależna od jej rodzaju, podobnie jak amunicja. W snajperce mielibyśmy np. te 5 naboi, czyli jak to było dotychczas, w takiej wyrzutni rakiet już 2.
  • Niesprawiedliwie zbilansowanych broni podstawowych (czy też standardowych, jak zwał tak zwał), o czym już wspomniał Marcin. Owszem, w porządku wybierać między M9 i AK-47 oraz Parą-9 i Arm Micro, ale bronie snajperskie raczej nie powinny być stawiane na równi z nimi.
  • Niektórych z modyfikacji broni. Szybkostrzelności na przykład. W starciu z kimś, ktoś ma tak zmodyfikowaną M-9, nie ma się najczęściej szans, chyba że szczęśliwie niedaleko będzie osłona lub ktoś nam pomoże, ew. przeciwnik ma cela jak ślepa kura. Strzały na oślep. Po co celować, jak gra z bliskiej odległości zrobi to za nas i to celniej? Powiększone magazynki, szybsze przeładowania lub nieco większe zapasy amunicji to moim zdaniem bardzo fajna rzecz. Każdy może wybrać coś przydatniejszego dla siebie według upodobania.
  • Zagrywek. A przynajmniej nie takich, jakie występują w U3.
  • #Wszystkodlapieniędzy. Czapeczki dające bonusy to jeszcze pikuś, bo 2 zł to nie jest wielki wydatek, i jak ktoś ma ból dupy, że ktoś inny ma, a on nie, to może sobie kupić. Wydaje mi się, że na taki wydatek stać każdego gracza. Chociaż oczywiście byłabym bardziej zadowolona, gdyby czapki nie dawały bonusów i służyły jedynie "upiększeniu" i personalizacji swojej postaci. Jednak możliwość kupowania poziomu czy broni za realne pieniądze, to już przesada... (Nie ominęło to również TLoU, o czym już wspomniałam na początku).


I to chyba mniej więcej wszystko, co chciałabym, żeby ominęło multiplayer w Uncharted 4, który na 99% powstanie. Dobrze by też było, gdyby się postarali, i żeby ta gra lepiej chodziła. Tak, nawiązuję tu do różnorodnych bugów czy też tak zwanych lagów, na jakie wszyscy obcujący z tym multi narzekaliśmy nie raz. Prawie 3 lata z tym multi, a nadal granaty zabijają przez ściany, pociski trafiające obok są dla nas zabójcze, a gracze teleportują się, są niewidzialni albo nawet latają. Nie znam się, więc nie wiem, czy to wina silnika  Naughty Dog, lenistwa twórców, czy tego, że wszyscy mamy za słaby internet do tej gry ::) Skoro czwórka ma być domniemaną ostatnią częścią, niech  się postarają , na miłość boską! Niech gra się przyjemnie, a nie w złości i niechaj ten multiplayer dostarczy rozrywki na długie dni, miesiące, lata i nie denerwuje! W końcu ma być ostatnim trybem wieloosobowym w serii :)

Ps. Tak poza tym, jeśli już jesteśmy w sferze marzeń, nie pogardziłabym, gdyby mapy uniemożliwiały obozowanie (;D), tzw. kampienie, gra rozdzielała graczy w miarę możliwości sprawiedliwie, i żeby nie dołączała do gry, jeśli mecz jest już w dość zaawansowanym etapie. No i żeby można było stworzyć własną postać kobiecą. Bez tego ani rusz! :D

Podsumowując, mój idealny multiplayer nie jest wbrew pozorom aż tak trudny do stworzenia :) Trzymam kciuki, że zrobią coś porządnego nawet, jeśli miałoby trochę odbiegać od moich wyobrażeń i mam nadzieję, że nie będą próbowali posuwać się do manipulacji, żeby wydoić z nas jak największą ilość pieniędzy (bo sprawianie, żeby gracz myślał "kupię to, to będę lepszy" czy "on ma i jest lepszy, też chcę to mieć!" to już moim zdaniem manipulacja :P). Mimo że pewnie i tak nie będę w niego dużo grała xD
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2014, 16:45:12 wysłana przez Carmen »

Offline ww200

  • Level *4
  • *
  • Wiadomości: 1479
  • Reputacja: 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dominus vitae necisque
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 08, 2014, 10:16:08 »
Ja wolałbym powrotu do U2 :D.

To jest nas już dwóch Marcin :D ,po prostu U3 chcieli zrobić lepsze od U2 i moim skromnym zdaniem przedobrzyli.Mam tylko nadzieję,że nie będzie powtórek plansz ze zmienioną porą roku co mnie doprowadziło do kur...cy.

Offline DeNi

  • Level 21
  • *
  • Wiadomości: 456
  • Reputacja: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • Eyoo PSN: deni1997
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 10, 2014, 21:42:04 »
Ja tam liczę na całkiem nowe lokacje, żadnych DLC z powrotem map. ND wchodzi na następną platformę, więc niech się postara i nie odgrzewa starych gratów, a po raz kolejny pokaże, że są w światowej czołówce.

Offline CINEK10

  • Hall of Fame
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1723
  • Reputacja: 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko martwi walczą uczciwie
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 12, 2014, 20:31:56 »
Nie no dlaczego żadnych mapek z poprzednich gier? Jak dla mnie to fajna możliwość powrotu do lokacji z poprzednich odsłon i przy okazji wspomnienie poprzednich części gry. Jak kupiłem DLC do U2 to kilka dni później na nowo przechodziłem UDF bo mi się zachciało znowu pozwiedzać tamte lokacje. Poza tym nikt nam nie każe, a przynajmniej do tej pory nie kazał, ich kupować. No i jakby nie patrzeć to ostatnio najpopularniejszy i najbardziej dochodowy (jeżeli patrzeć z perspektywy kosztów produkcji) dla twórców produkt, a ten biznes to przede wszystkim kasa i jeszcze raz kasa.
Oczywiście jak dochodzi do sytuacji jak np. z czapeczkami to już jest chore, ale powrót na stare mapy w nowym wydaniu jak dla mnie nie jest zły. Ale to tylko moje nic nie znaczące w tłumie zdanie :-\

Offline DeNi

  • Level 21
  • *
  • Wiadomości: 456
  • Reputacja: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • Eyoo PSN: deni1997
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 13, 2014, 21:15:26 »
Chodzi mi po prostu o to, żeby nie żerowali na tym co już zrobili, bo Uncharted 3, mimo że również świetny był odgrzany. Poza tym, mówili że ta przygoda ma być czymś nowym, więc niech będzie wszystko nowe. Co do samego multi... Mnie system z U3 pasował, można by go ewentualnie rozbudować. Poza tym, kurcze no bądźmy szczerzy, mało kto tutaj dalej katuje te multi, bo wielu osobom się przejadło. Jeżeli już ma wychodzić takie DLC, te mapy muszą dostać coś, dzięki czemu powiem "wow", a nie "pamiętam całą mapę, będę pro elo"

Offline DUPAPA123

  • Level 21
  • *
  • Wiadomości: 779
  • Reputacja: 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Visca el Barça!!
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 14, 2014, 12:11:39 »
Fajny temat :D

Pomimo tego, że więcej grałem w multi u3, u2 bardziej mi się spodobał. Tak jak już inni przytoczyli, w u3 za dużo tego wszystkiego napchali. Odbiegając na chwilę od tematu, pamiętam sytuację, kiedy grałem koło 2 miesięcy w koop - arenę, żeby zdobyć maskę bandyty dla Flynna. Kiedy w końcu udało mi się ją zdobyć, kilka miesięcy później okazało się co? Że można ją kupić za 2 zł.... jedyne co mi pozostało to satysfakcja, że zdobyłem ją sam....  :-[
Nie chciałbym takiej sytuacji w u4, dlatego marzy mi się, żeby nie było opcji kupowania broni, czapeczek etc. tak jak to zrobili w u3. Tak jak już wcześniej wspomniałem, multiplayer w u2 dużo bardziej przypadł mi do gustu, ale znając życie, w u4 nie zabraknie kopów medalowych, "noobskich" dopalaczy (których w u2 było duuuużo mniej niż w u3), tak jak i modyfikacji do broni (cholerna szybkostrzelność). Chciałbym również aby nie było odrzucania granatów, gdyż wszyscy wiemy jakie one potrafiły być ^^
Co do map....
Jak dla mnie to fajna możliwość powrotu do lokacji z poprzednich odsłon i przy okazji wspomnienie poprzednich części gry.
Nic dodać, nic ująć ;)

Offline Zoran Lazarevic

  • Level 21
  • *
  • Wiadomości: 422
  • Reputacja: 9
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 14, 2014, 13:54:19 »
Nie wiem jak wy, ale ja wolałbym samą kampanię, bez rywalizacji. Jedynie bardzo rozbudowany coop (oczywiście jeszcze splitscreen ;)). Chciałbym aby Naughty Dog zrobiło długą dwudziestogodzinną kampanię, fenomenalną fabułę, super bossa a'la Lazarevic, a nie słaba walka z Talbotem. Byłoby miło, gdyby zrobili genialny scenariusz i dobry klimat, pozostali przy świetnych żartach Nate'a i Sully'ego, stworzyli świetne drugoplanowe postacie. Ale mowa o multi... Dlatego ja wolę długą kampanię i bardzo rozbudowaną i różnorodną kooperację, bez rywalizacji. Dużo map na arenę, misji przygody opartych na pierwszych trzech częściach, plus odrębna historia w klimatach U4. DLC tylko z nowymi misjami przygód i ew. fabularne typu Left Behind do TLOU.
Podsumowując głównie kooperacja i długa, ciekawa, różnorodna kampania, tylko o to proszę, to chyba nie jest za trudne??? :)

Offline ww200

  • Level *4
  • *
  • Wiadomości: 1479
  • Reputacja: 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dominus vitae necisque
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 14, 2014, 14:49:45 »
Zapomnij Zorro o U4 bez multi,chodzi o kasę kasę i jeszcze raz kasę :D .Poza tym,ilu się znajdzie chętnych na wywalenie paru stówek żeby pograć 2-3 dni(dla mnie 4-6 miesięcy grania :D ) w kampanię :) .Tak samo sprawa tyczy się pierdół do kupienia,będą na pewno bo to kasa kasa i jeszcze raz kasa,hahaha :D .

Offline CINEK10

  • Hall of Fame
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1723
  • Reputacja: 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko martwi walczą uczciwie
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 14, 2014, 21:15:06 »
Przed targami Gamescom brak multi w U4 był jeszcze możliwy, ale po targach już wiem, że nie ma szans. Sony za dużo zarabia na PS Plus żeby z niego rezygnować, a że ostatnio nie oferowali zbyt wiele ciekawych pozycji to sprzedaż PS+ napędzał głównie, a według mnie tylko, chęć posiadaczy PS4 grania w multi. Kooperacja w takiej sytuacji się nie sprawdzi. Bo każdy będzie wolał grać ze znajomymi w domu za darmo niż specjalnie kupować abonament, ale rywalizacja już rządzi się innymi prawami i dlatego prędzej zabraknie jakiegokolwiek coop'a w U4 niż rywalizacji :(

Offline karlozp123

  • Level 2
  • *
  • Wiadomości: 25
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 02, 2014, 20:12:27 »
Jak dla mnie wystarczyłby stary z U3 i kilka modyfikacji :)

Offline CINEK10

  • Hall of Fame
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1723
  • Reputacja: 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko martwi walczą uczciwie
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 02, 2014, 20:14:51 »
Jak dla mnie wystarczyłby stary z U3 i kilka modyfikacji :)
A co konkretnie byś zmodyfikował ???

Offline ww200

  • Level *4
  • *
  • Wiadomości: 1479
  • Reputacja: 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dominus vitae necisque
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 03, 2014, 08:33:57 »
Jak dla mnie wystarczyłby stary z U3 i kilka modyfikacji :)
A co konkretnie byś zmodyfikował ???

Czapki i maski,hahaha :D .

Offline nikita8

  • Level 5
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Reputacja: 5
  • Płeć: Kobieta
  • Freedom is just another word4nothing left to lose
    • Zobacz profil
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 07, 2014, 10:09:03 »
Świetny wątek!
Dla mnie U3 to był pierwszy multi ever (no dobra parę razy zagrałam wcześniej w U2, ale za mało by mieć porównanie), więc nie mam jakiegoś dużego doświadczenia.
Niesamowicie wkurza mnie snajperka. Biegnę sobie niczego nieświadoma i nagle łup - punkt dla przeciwnika :/ Popieram wcześniejsze wypowiedzi - albo niech będzie jako dopalacz, albo przynajmniej niech zabija tylko przy strzale w głowę (co w ruchu będzie bardzo trudne). Generalnie multi bardzo mi się podoba, o ile nie gram z niezniszczalnymi, którzy powalają mnie jednym lub dwoma strzałami w 5 sekund po odżyciu, bo to zabija całą grę. Walka z bliskiej odległości powinna być wyrównana.
Mam nadzieję, że nie zabraknie co-opa, ale deathmatch też musi być :) Generalnie tryby gry są spoko, kickbacki też, jedynie bronie zbyt wypaczają grę.

Aha jeszcze jedno - multi powinien być dostępny dopiero po zdobyciu trofeum podobnym do Platyny w U3, (no może wystarczy hard zamiast crushing) - ja dopiero po zdobyciu części trofeów nabrałam umiejętności, dzięki którym mogę spokojnie pograć w deathmatch :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 07, 2014, 10:12:26 wysłana przez nikita8 »
Przegrać to żaden wstyd - powiedział frajer, który miał szansę wygrać.

Offline Sebek17

  • Level *2
  • *
  • Wiadomości: 1027
  • Reputacja: 40
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Moje gameplaye, unboxingi,poradniki na youtube
Odp: Jak powinno wyglądać Multi w U4?
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 07, 2014, 10:27:39 »
Ja się odniosę tylko do snajperki ;) Snajperka właśnie powinna zdejmować na 1 strzał, ew.2 bo jednak ma się tylko 1 strzał w przypadku t-bolta. Na daldki dystans to fakt, może wkurzyć. Lecz na bliski kontakt to karabin ma większe szanse na zwycięstwo,  gdyż osoba ze snajperka musi ew.ogarniać qs bądź mieć farta i trafić przez przypadek xd a gdyby snajperka nie zabijała na 1 strzał to wgl.ta klasa nie byłaby zbytnio używana. No chyba, że ktoś lubi siedzieć na końcu mapy i czekać na przeciwnika co oczywiście później innych graczy irytuje :D Wg.mnie powinno tak zostać. Jedna snajperka(2 strzały do zabicia bądź 1 w głowę) i druga ( 1 strzał 1 trup). I tak. Jestem typowym snajperem gdzie np.w cod wkurza to, że ze snajperki strzał w klatę nie zabija a powinien,  bo ta klasa ma największe obrażenia xD