Wojtek Ty jesteś akurat ewenementem tej gry

SP raczej ciężko sp... jakoś mocno - wiadomo że grafika będzie na dużo wyższym poziomie, ale minęło kilka lat od U3, a w tym czasie doszła PS4, więc to oczywiste. Z zapowiedzi nie widzę jakoś specjalnych różnic w stosunku do U3 jeśli chodzi o gameplay - no ok walka kontaktowa zapowiada się ciekawiej (o ile nie będzie to wyglądało tak jak walka z bossem w U3 czyli dwa razy krzyżyk, kółko, krzyżyk, kółko... i za każdym razem to samo). Oby nie było aż tak dużo wspinaczki jak w zapowiedzi, bo będzie nudnawo.
Wydaje mi się, że największe pole do popisu to będzie właśnie MP - co poprawią, co zmienią. U2 było spoko, U3 mocno rozbudowali, oby w U4 nie poszli w kolejną rozbudowę, za to skupili się na wyeliminowaniu absurdów typu to o czym pisał Wojtek, czy też w samej grze zabijanie po śmierci, strzelanie przez ściany, przechodzenie przez ściany, czy zabawa w stylu "biegam po planszy i zabijam wszystkim na zmianę hummerem i rakietami", odrzucanie granatów w locie, itp. Zresztą nie ma co pisać - wszyscy wiemy o co chodzi.