Autor Wątek: GTA V  (Przeczytany 84772 razy)

Offline el-lo

  • Level *2
  • *
  • Wiadomości: 1140
  • Reputacja: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • It's only one UNITED
    • Zobacz profil
Odp: Gta V
« Odpowiedź #75 dnia: Sierpień 24, 2012, 22:00:49 »
chodzi o to co przedstawiają ;)

Przedstawiają miasto z GTA SA. Ja nie wiem po co twórcy dają w ogóle screeny ;). Lepiej by było, jakby dali jakiś gameplay, filmik chociaż ;)


Offline CINEK10

  • Hall of Fame
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1723
  • Reputacja: 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko martwi walczą uczciwie
    • Zobacz profil
Odp: Gta V
« Odpowiedź #76 dnia: Sierpień 24, 2012, 22:34:52 »
Ponieważ gameplaye za dużo pokazują i jak już kupisz grę to nie będziesz już tak zaskoczony jakimiś ewentualnymi rozwiązaniami w grze. Natomiast screen podsyca temat przez co o grze znowu robi się głośno co może zaowocować w nowych klientów i co najważniejsze nie pokazuje za wiele z gry przez co jak już wcześniej wspomniałem będziesz bardziej zaskoczony ewetualnym rozwiązaniem zimplementowanym do gry :D

Offline el-lo

  • Level *2
  • *
  • Wiadomości: 1140
  • Reputacja: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • It's only one UNITED
    • Zobacz profil
Odp: Gta V
« Odpowiedź #77 dnia: Sierpień 24, 2012, 22:48:01 »
Zaskoczony to mogę być w Uncharted, gdzie są nowe lokacje, a nie w GTA, gdzie z góry wiem w jakim miejscu toczy się akcja i kim jestem ;/. Dla mnie takie screeny są bezsensowne, bo co mi po tym, że zobaczę jakiś helikopter. Gra jest zawsze takie samo, wiec jedynie gameplay lub filmik ma jakis sens.


Offline DonCerber

  • Hall of Fame
  • Level Platinium
  • *
  • Wiadomości: 2525
  • Reputacja: 39
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Gta V
« Odpowiedź #78 dnia: Sierpień 24, 2012, 23:05:25 »
nowością jest np spadochron ;)

Offline Alt

  • Admin
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1622
  • Reputacja: 75
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ojciec Dyktator
    • Zobacz profil
    • Portal Uncharted
Odp: Gta V
« Odpowiedź #79 dnia: Sierpień 25, 2012, 11:04:18 »
Don spadochron był już w San Andreas, w dodatku do GTA IV The Ballad - też ;) Ja wam "mówię", że te screeny nie są retuszowane, ten kto grał w Red Dead Redemption ten wie, że góry właśnie tak wyglądały podobnie jak woda ;)

Offline CINEK10

  • Hall of Fame
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1723
  • Reputacja: 43
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko martwi walczą uczciwie
    • Zobacz profil
Odp: Gta V
« Odpowiedź #80 dnia: Sierpień 25, 2012, 22:54:42 »
Jeżeli nie są retuszowane. To i tak nie są to screeny z PS3 czy X360 tylko z PC którego już nawet nie można nazwać PC bo to po prostu jest kombajn, a nie komputer jeśli ma ciągnąć taką grafikę że tak powiem "na co dzień"

Offline nowy118i

  • Level 21
  • *
  • Wiadomości: 369
  • Reputacja: 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dorastając w tym kraju trzeźwiejemy z marzeń.
    • Zobacz profil
Odp: Gta V
« Odpowiedź #81 dnia: Sierpień 25, 2012, 23:01:18 »
Ale co jest w tej grafice takiego mega bo ja nie widzę nic co by wychodziło ponad standardy dzisiejsze. Woda wyglądała tak już RDR jak Alt wspominał a sama grafa wygląda jak podrasowane troszeczkę Just Cause 2.
Push your matches, no more rain,
Burn this fucking world today.

Offline Ted

  • Admin
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1643
  • Reputacja: 42
  • Płeć: Mężczyzna
  • Redaktor Portalu UNCHARTED.pl
    • Zobacz profil
    • Portal Uncharted.pl
Odp: Gta V
« Odpowiedź #82 dnia: Wrzesień 09, 2012, 00:17:55 »
Nie wiem, czy obecna generacja konsol jest w stanie jeszcze coś wycisnąć ;) GTA V jedyne czym może zaskoczyć, to jakąś innowacyjnością w gameplay'u, choć będzie ciężko zważywszy na poprzedników. Przyciągać do kupna może sentyment, tęsknota za serią, albo... sezon ogórkowy.

Offline Alt

  • Admin
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1622
  • Reputacja: 75
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ojciec Dyktator
    • Zobacz profil
    • Portal Uncharted
Odp: Gta V
« Odpowiedź #83 dnia: Wrzesień 09, 2012, 11:37:55 »
A Ted jakie wodotryski graficzne chciałbyś zobaczyć w GTA? Co ci w grafie nie pasuje? :) Myślę, że ona wygląda całkiem znośnie... tym bardziej, że nie ma co gdybać po klku screenach.  Ja chętnie zagrałbym w produkcje mega rozbudowane np. masa szczegółów na terenie większym x5 od San Andreas, tłumy ludzi na ulicach, wchodzenie prawie do każdego budynku, zaawansowana fizyka obiektów... wszystko kosztem trochę gorzej grafiki. Ja tak widzę nową generację. Oczywiście nie ma co liczyć na jakiś krok naprzód po premierze V ale i tak wszyscy będą się w to zagrywać jak głupi. Jakoś nie jarają mnie te gry z wyjeb*ną grafą w kosmos... byle żeby klimat L.A. fajnie odwzorowali w tej V.

Offline Ted

  • Admin
  • Level *5
  • *
  • Wiadomości: 1643
  • Reputacja: 42
  • Płeć: Mężczyzna
  • Redaktor Portalu UNCHARTED.pl
    • Zobacz profil
    • Portal Uncharted.pl
Odp: Gta V
« Odpowiedź #84 dnia: Wrzesień 09, 2012, 13:24:31 »
No właśnie, i żeby to miasto przypominało rzeczywistość a nie jakieś dzielnice nygasów jak to miało miejsce w San Andreas ;)

Offline el-lo

  • Level *2
  • *
  • Wiadomości: 1140
  • Reputacja: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • It's only one UNITED
    • Zobacz profil
Odp: Gta V
« Odpowiedź #85 dnia: Wrzesień 10, 2012, 15:06:30 »
Dla mnie przede wszystkim powinni stworzyć funkcje życiowe, oczywiście nie wszystkie, bo sranie byłoby nie na miejscu ;). Chodzi mi o jedzenie i spanie(chociaz to akurat dzieje się podczas "sejwowania"). Możliwości robienia tatuaży, siłownia itp. Fryzjer nie działa na zasadzie, że z krótkich włosków możesz robić afro, ale same Ci rosną. Nie trwa to tam 2 miechy, bo byłoby bez sensu, ale po 2/3 dniach robią się dłuższe i musisz lecieć. To wszystko można włączać/wyłączać w opcjach. Jak już wcześniej wspomnieliście - możliwość wchodzenia do budynków. Można eksplorować wszystkie wieżowce, bloki itp., a jeżeli domy prywatne byłyby zamknięte, to po prostu gosteczek puka lub dzwoni do drzwi i ktoś otwiera spławiając Cię lub po prostu zostają zamknięte. Dla mnie powinno być też wprowadzone paliwo do samochodów. Co jakiś czas musisz zatankować, a na misje gdzie spodziewasz się pościgu, po prostu tankujesz ;). Bez sensu jest noszenie w kieszeniach 2 000 000$ + 10 broni, prawda ;)? Pieniądze można deponować w skrytce bankowej, a przy sobie masz ograniczenie powiedzmy do 100 000 zielonych. Jak nosisz przy sobie broń, to masz schowane za kurtką powiedzmy 2 krótkie i na plecach długi(który wprowadza mały popłoch na ulicach). Więcej opcji wyglądu, bo ciuchy które były dostępne w IV to śmiech na sali. Fajnie jakby wprowadzili jeszcze system kanałów. W nocy gdy nikt nie patrzy, wbijasz się przez studzienkę do liczących kilkaset km. zawiłych korytarzy. W lasach hasa zwierzyna, jakieś jelonki i te sprawy. W wodzie ryby. A skoro już przy nich jesteśmy, to musi być więcej sposobów rekreacji. Jakieś wędkowanie, siłka(chyba się powtarzam), granie w kosza, baseball, tenis, jogging, nurkowanie, piłka nożna(staje się coraz bardziej popularna w stanach). I ostatnia rzecz: DZIECI. W żadnej z części GTA nie było "bachorów". Idziemy sobie ulicą, a nagle widzimy jak jakieś dziecko rzuca się mami na rękę, zaczyna płakać i marudzi o lalkę, którą zobaczyło na wystawię ;). Moim skromnym życzeniem jest pełna polska lokalizacja, ale to pozostawmy w sferze marzeń ;). No, to chyba tyle ;). Jak na powrót po chorobie, to całkiem sporo się opisałem ;D


Offline wojtex098

  • Level 21
  • *
  • Wiadomości: 243
  • Reputacja: 7
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
Odp: Gta V
« Odpowiedź #86 dnia: Wrzesień 10, 2012, 22:22:09 »
Dla mnie przede wszystkim powinni stworzyć funkcje życiowe, oczywiście nie wszystkie, bo sranie byłoby nie na miejscu ;). Chodzi mi o jedzenie i spanie(chociaz to akurat dzieje się podczas "sejwowania"). Możliwości robienia tatuaży, siłownia itp. Fryzjer nie działa na zasadzie, że z krótkich włosków możesz robić afro, ale same Ci rosną. Nie trwa to tam 2 miechy, bo byłoby bez sensu, ale po 2/3 dniach robią się dłuższe i musisz lecieć. To wszystko można włączać/wyłączać w opcjach. Jak już wcześniej wspomnieliście - możliwość wchodzenia do budynków. Można eksplorować wszystkie wieżowce, bloki itp., a jeżeli domy prywatne byłyby zamknięte, to po prostu gosteczek puka lub dzwoni do drzwi i ktoś otwiera spławiając Cię lub po prostu zostają zamknięte. Dla mnie powinno być też wprowadzone paliwo do samochodów. Co jakiś czas musisz zatankować, a na misje gdzie spodziewasz się pościgu, po prostu tankujesz ;). Bez sensu jest noszenie w kieszeniach 2 000 000$ + 10 broni, prawda ;)? Pieniądze można deponować w skrytce bankowej, a przy sobie masz ograniczenie powiedzmy do 100 000 zielonych. Jak nosisz przy sobie broń, to masz schowane za kurtką powiedzmy 2 krótkie i na plecach długi(który wprowadza mały popłoch na ulicach). Więcej opcji wyglądu, bo ciuchy które były dostępne w IV to śmiech na sali. Fajnie jakby wprowadzili jeszcze system kanałów. W nocy gdy nikt nie patrzy, wbijasz się przez studzienkę do liczących kilkaset km. zawiłych korytarzy. W lasach hasa zwierzyna, jakieś jelonki i te sprawy. W wodzie ryby. A skoro już przy nich jesteśmy, to musi być więcej sposobów rekreacji. Jakieś wędkowanie, siłka(chyba się powtarzam), granie w kosza, baseball, tenis, jogging, nurkowanie, piłka nożna(staje się coraz bardziej popularna w stanach). I ostatZIECI. W żadnej z części GTA nie było "bachorów". Idziemy sobie ulicą, a nagle widzimy jak jakieś dziecko rzuca się mami na rękę, zaczyna płakać i marudzi o lalkę, którą zobaczyło na wystawię ;). Moim skromnym życzeniem jest pełna polska lokalizacja, ale to pozostawmy w sferze marzeń ;). No, to chyba tyle ;). Jak na powrót po chorobie, to całkiem sporo się opisałem ;D
Niezła lektura el-lo. ;) Zasypałeś dobrymi pomysłami, jeśli będzie tak jak mówisz, to na 80% kupię tą gre. :D Jeśli chodzi o rekreacje, fajnie BY było jakby zrobili misje łowieckie :D , możliwość opiekowania się "swoim" dzieckiem (przewijanie pieluch, zabawa itp.). Teraz to wszystko, bo nie mam pomysłów co mogłoby być jeszcze w GTA V. :D

Offline DeNi

  • Level 21
  • *
  • Wiadomości: 456
  • Reputacja: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • Eyoo PSN: deni1997
    • Zobacz profil
Odp: Gta V
« Odpowiedź #87 dnia: Listopad 13, 2012, 18:55:17 »
? w grze pokierujemy trzema bohaterami - Michael, Trevor oraz Franklin;
? będzie można przełączać pomiędzy nimi podczas rozgrywki;
? każdy z bohaterów będzie posiadał indywidualną osobowość, motywacje oraz umiejętności, będą też posiadali oddzielne hobby, które będzie "przypisane" tylko do jednego z protagonistów i tylko nim będzie je można wykonywać;
? będziemy mogli dostosowywać wygląd i ubiór postaci, lecz zabraknie nam kustomizacji znanej z San Andreas;
? nie będzie "randkowania" z kobietami, ale za to każdy bohater będzie miał grupkę znajomych, z którymi będzie mógł się spotykać;
? auta będą miały kompletnie nową, lepszą fizykę niż ta z GTA IV, pojazdy w tej części zachowywały się trochę jak łódź, w GTA V ma się to zmienić, jazdę odczujemy trochę jak w grze wyścigowej, a samochody mają lepiej trzymać się podłoża;
? zmienić ma się również mechanizm strzelania oraz walki wręcz na taki, jakiego nie było jeszcze w żadnej części, co pozytywnie wpłynie na to, jak będziemy odbierać rozgrywkę;
? wybór pojazdów będzie bardzo duży - rowery, skutery, motory, quady, samochody, ciężarówki, samoloty, helikoptery, łódź podwodna;
? dostępna mapa będzie największą, jaką Rockstar do tej pory stworzył, z tego co wiadomo, ma być dosłownie ogromna, przejechanie przez nią samochodem ma zająć prawie 30 minut, pojawią się także kultowe miejsca, jak Góra Chiliad, baza wojskowa, pustynia czy region wzorowany na wybrzeżu ryftowym Salton Sea;
? pojawi się znane wszystkim Ammu-Nation, sklep z bronią, w którym zaopatrywaliśmy się w prawie każdej części GTA;
? pojawią się triatlony, skoki ze spadochronem, tenis, golf (pełna gra, nie tak jak w TBoGT), narty wodne, można będzie też uprawiać jogę;
? będzie gra w kręgle, klub komediowy i klub ze striptizem, kafejka internetowa, telewizja i więcej minigier niż w Red Dead Redemption
? w fabule pojawią się wątki branży filmów porno, legalizacji marihuany, osiedli strzeżonych czy bezdomnych ludzi,
? kontrast pomiędzy różnymi miejscami w świecie gry będzie bardzo wysoki;
? środowisko będzie bardzo zróżnicowane, za każdym rogiem będziemy spotykać inne "atrakcje", świat będzie żył własnym życiem;
? misje, w których głównym celem będzie napad, będą jednym z głównych elementów rozgrywki,
? w telewizji będziemy mogli oglądać różne programy, tak jak to było w GTA IV;
? pojawi się kilka "znanych twarzy" z GTA IV i EFLC;
? pomimo że nie dostaniemy możliwości kupowania domów, nadal będzie dużo rzeczy, w które będzie można zainwestować zarobione pieniądze;
? do dyspozycji będziemy mieli "nowoczesny telefon", czyli smartfona, który posłuży też jako mapa lub dostęp do Internetu,
? w świecie gry będziemy napotykać "ruchome" misje, np. jadący van z pieniędzmi można zaatakować i ukraść ładunek, jadąc przez pustynię na poboczu będą stali autostopowicze czy zepsute auto samotnie pozostawione;
? dystans rysowania obiektów będzie o kilka razy większy niż w poprzedniej odsłonie GTA;
? powróci multiplayer, ale nie wiadomo w jakiej formie (na pewno będzie można tworzyć ekipy (crew) wraz ze znajomymi poprzez Social Club lub importować istniejące z Max Payne 3);
? podczas podróżowania przez miasto spotkamy wiele specyficznych i rzucających się w oczy osób, np. mężczyzna przebrany za Jezusa, krzyczący na chodniku do ludzi;
? pojawią się lokacje podwodne, które będzie można eksplorować z pomocą sprzętu do nurkowania;
? ścieżka dźwiękowa będzie dynamiczna ? intensywność muzyki ma zmieniać się w zależności od toczących się na ekranie wydarzeń (w czasie strzelanin będzie mocniejsza);
? pojawi się możliwość pokazywania różnego rodzaju gestów przechodniom w świecie gry. Jak niełatwo się domyślić grupka agresywnych nastolatków zareaguje na znak "fuck off" inaczej, niż gospodynie domowe na zakupach;
? znacznie zwiększy się interaktywność świata - będzie można, np. podnieść kanister z benzyną, wylać ją na ziemię, tworząc ścieżkę prowadzącą do zaparkowanego samochodu, a następnie podpalić płyn;
? psy będą skakać za ogrodzeniem jeśli ktoś podejdzie zbyt blisko;
- misje poboczne jak taxi, pogotowie czy policja pojawią się z powrotem, ale w nieco innej wersji niż w poprzednich częściach
- Trevor jest wykwalifikowanym pilotem helikoptera, Franklin kierowcą i snajperem, a Michael jest wszechstronny
- Franklin szukając mentora, znalazł go w Michaelu podczas jednych z zadań
- Trevor jest inspiracją typowego gracza GTA, któremu zależy na spustoszeniu i śmierci
- różnorodne misje: "duże, małe spotkania; wybuchowe; spektakularne; sprawy rodzinne; inwazje; odzyskiwanie zakładników; grabieże i rozboje"
- znacznie ulepszony system ukrywania się, który będzie miał duży wpływ na rozgrywkę
- ekonomia to silny element w grze, gracz będzie mógł wydać majątek
- dynamiczna muzyka podczas misji (podobnie jak w L.A. Noire)
- pojawi się kooperacja, lecz nie będzie zawierać misji z fabuły
- w niektórych misjach przełączanie bohaterów odbywa się automatycznie
- istnieje wiele różnych zakończeń fabuły, zależnych od dokonanych wyborów
- fabuła główna zajmuje około 25 godzin, reszta będzie zależna od naszych wyborów w grze
- cała mapa jest otwarta od początku, z wyjątkiem niektórych chronionych obszarów
- pewna kwota pieniędzy będzie potrzebna żeby zacząć daną misję
- funkcjonuje ekosystem, który roi się od dzikich zwierząt

I kilka screenów (jest więcej)






Offline el-lo

  • Level *2
  • *
  • Wiadomości: 1140
  • Reputacja: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • It's only one UNITED
    • Zobacz profil
Odp: Gta V
« Odpowiedź #88 dnia: Listopad 13, 2012, 18:57:39 »
Fajnie, że to dodałeś ;). Ja chciałem to zrobić, ale czekałem na wenę twórczą ;D.

A co do samego tekstu, to najciekawiej zapowiada się przełączanie między bohaterami :D. Siedzimy sobie w savepointcie, przełączamy na kogoś innego, a tu nagle musimy lecieć helikopterem z 5 gwiazdkami glin na karku :D, cudo! :)


Offline DeNi

  • Level 21
  • *
  • Wiadomości: 456
  • Reputacja: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • Eyoo PSN: deni1997
    • Zobacz profil
Odp: Gta V
« Odpowiedź #89 dnia: Listopad 13, 2012, 19:02:04 »
Może i tak, ale nie widzi mi się auto przełączanie podczas misji. Tam gdzieś chyba pisało, że jeden probuje żerować na drugim. Więc jeśli będziemy mieli podczas jednej misji przełączyć się pomiędzy dwoma bohaterami, mam nadzieję, że będzie możliwość wyboru, czy chcemy mu szkodzić, czy nie. Może to też przeszkadzać jeśli chodzi o bronie. Ciężko będzie sie skupić na jednym bohaterze, przez co zarabianie na poszczególne bronie itp. może uczynić grę monotonną.