Ja nie mam bóg wie jakich zastrzeżeń do wyglądu,bardziej do funkcjonalności.Druga sprawa,po co zmieniać coś co jest idealne.Popatrzcie sobie na pady z poprzednich wersji PS,wszystkie są praktycznie takie same a dlaczego,dlatego że ich funkcjonalność była super.Teraz widać eksperyment który wg.mnie już jest niewypałem,mam tylko nadzieję że się mylę.Nie przejmuj się Don,z tego co ja widzę to ja jestem dziwny
.
Niestety ww tu się mylisz. Na forach o PS i w ogóle w powszechnej opinii istnieje teoria, że pad od PSX, PS2, PS3 (Bo w sumie każdy DS dostawał tylko numerek wraz z konsolą) były kiepsko wyprofilowane. Wszędzie narzekali na to że gałki i trigery są niewyprofilowane (z tym się zgodzę). Istnieje też opinia że DS3 jest niewygodny go grania w FPS'y co dla mnie jest bzdurą bo argument że gałki są blisko siebie i ktoś o dużych palcach może mieć problem żeby obie gałki naraz skierować do środka.
1. Jetem ciekaw w jakiej grze i kiedy tak się robi
2. Nawet gdyby to palce i tak się nie stykają
Wracając do tych braków pad'a to jest jeszcze śliskość plastiku i jego słaba wytrzymałość. Wiele osób narzeka że obecne pady są bardzo śliskie przez co wypadają i że kiedy upadają nawet z dość niedużych wysokości to od razu pękają.
Natomiast do tego światełka które tak Cię irytuje. TO NIE JEST MOVE! To ma być polepszony sensor ruchu znany nam z DS3. Będzie miał identyczne zastosowanie w grach. Dlaczego to wprowadzono ażby polepszyć reakcję czujnika bo jak wiemy Move jest jednym z najlepiej odwzorowujących urządzeń wykrywających ruch. Więc SONY postanowiło ulepszyć kontroler dając mu odrobinę Móve'a, ale żeby pograć w takie gry jak tennis, boks itp. będziemy musieli i tak dokupić Move bo ten kontroler nie będzie obsługiwał tej gry.
P.S. Nie wiem czy słyszeliście, ale obecny wygląd PAD'a wciąż jest prototypem co znaczy że wciąż może się zmienić jego design